tisdag 16 juni 2009

Smaken är som baken…

DSC_00250001_2 DSC_00270001_4

Tänk att min köks-stereo skapar så vilda diskussioner här hemma.

När jag såg den första gången så bara måste jag ha den! Jag föll direkt och kan inte riktigt fatta att inte alla bara älskar den…

Gubben och dottern däremot tycker att den är……ja…skitful faktiskt!

Sonen ställde sig diplomatiskt mittemellan och tyckte inte något speciellt förutom att den lät bra.

DSC_00210001_3

Men jag älskar den iallafall och nu står den här i mitt (ok vårat) kök! Ska bara pilla bort klistermärket om usb, sen är den perfekt!

HA!

Mariana

6 kommentarer:

MiA sa...

Den är ursnygg! Supercool! Jättefin!!

Gudrun sa...

Läcker.
Det är många gånger som det hänt att något jag köpt inte ser bra ut men efter ett tag så är saken så bra att "det var ju jag som köpte den". En del har längre invänjningstid (ibland). :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Formen är jättefin, färgen är också jättefin hos dig säkert. Jag skulle nog ha liite svårt att få den och passa. Men jag tycker den är superfin och titta på!
Kramis AnnaMaria

Nikolina sa...

Den är asläcker :)Vi ska förmodligen til Leksands sommarland eller vad det heter v28 el v 29. Är ni hemma då? Kram :)

Nikolina sa...

rättelse v 29 el v 30 :)

Assi sa...

Jag håller med övriga ursnygg!
Assi