torsdag 26 november 2009

Attans pruppeluris

bara ett annat ord för f-n egentligen men eftersom mina barn inte får svära så lär jag hålla mig till andra uttryck jag med

barnen fick influensavaccinet i fredags. dottern hoppar omkring och blir inte påverkad alls medan grabben har legat sen fredags kväll och ligger än! =mamma OROLIG!!

jag hoppas att det släpper snart!!!

tänkte visa lite bilder från Lavendel & Romantik här i Borlänge

DSC_00150001 DSC_00200001 DSC_00220001 DSC_00250001

var där och skulle lämna av lite grejer och tänkte att jag ABSOLUT inte skulle handla något…….

hur det gick???

Sådär

DSC_00310001

Detta bord bord numera hemma hos mig….

Ha de gott

Mariana

2 kommentarer:

MiA sa...

Åh.. vi ska ta vaccinet idag. Hoppas grabben blir bra snart! Bordet är jättefint, kan förstå att du fick med det hem :)

Alvin sa...

Bordet kan du säkert se som en klapp på axeln till allt du gör...njut och unna dej!
Tråkigt med din son,är det verkligen snart en vecka sedan? Det går nog över ska du se.

Trevlig helg!

Leni