onsdag 9 juni 2010

Inte bara vit keramik?

Min servis finns ju in både svart och vitt och oftast är det den vita som visas men inte idag…

Dsc_0081

Den svarta är faktiskt den som jag använder själv, tycker att den bryter av så bra mot mitt egna vita bord eller som här mot rått trä

Dsc_0071

Tallrikar finns att köpa på Norrgården i Falun eller kontakta mig direkt.

Just nu har jag paketpris på alla tallrikar som visas ovan, dvs 16st för 3000kr. Naturligtvis kan man blanda vita eller svarta tallrikar som man vill

Ha de gott

Mariana

4 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Din servis är bara sååå läcker Maraina, såsom allt du gör! Min mamma norpade halsbandet med dalahästen och som du ser trivs mina spillkum förträffligt hos mej, de är så himla fina!!!

Soliga hälsn fr Nordingården

Elisa Day sa...

Så vackert! tänk om jag en skulle köpa en av dina vackra tallrikar! Tack, stickgraffitti, så enkelt och smart. Tack nu kan jag läsa vidare om det. Kram

Stina sa...

Snyggt!...som bara den.:-) Kram Stina

Lilla huset på prärien sa...

Hej Mariana!

Jag älskar din keramik. Den är så rustik och vacker på samma gång. Keramik i allmänhet är bara fantastiskt!

:)