söndag 29 augusti 2010

Keramikshop

Ja visst kan det ibland lite fullt av grejer i min verkstad och då och då behöver man rensa!

Jag har därför startat en till blogg där jag lägger ut lite grejer som antingen är unika eller utgående.

Här finns därför chans till fynd!
Det först till kvarn som gäller.

http://marianaskeramikshop.blogspot.com/

Just nu finns två erbjudanden och mer kommer lite då och då...

All information om hur man beställer finns på bloggen.

Välkomna in och ta en titt!

Mvh
Mariana

2 kommentarer:

Stina sa...

Hej gumman!

Den köpte jag hos Ilva.se för ett bra tag sedan. Men jag tror att de finns ännu.:-) Kram Stina

Märit Berglind Eriksson sa...

Nu har jag kollat din blogg. Vilka fina grejer du gör. Skulle vara härligt med dina tallrikar i svart och vilka vackra tulpanvaser.

Kram, Märit.