onsdag 31 augusti 2011

stooora muggar med text


 själv gillar jag stora muggar som jag kan springa omkring med här hemma
full med kaffe med en skviddevitt mjölk i.....mmmmm

har drejat fram dessa och sedan dekorerat med lite olika texter
texterna blir lite vad jag känner för just då tex
solstråle, änglavakt, morgondimma, lycklig osv
och eftersom jag bor här i vackra dalarna finns även texterna
äkta kulla och äkta dalkarl

jag har inte dessa ännu i webshopen men priset är 200kr och skulle man vilja ha
med några specialtillverkade ord eller kanske sitt namn kostar de 220kr

har ni annars några bra önskemål vad som ska stå på muggen???

ha de gott
mariana

9 kommentarer:

Kullan Pullan sa...

Underbara muggar! Lust är ett bra ord tycker jag. Kram Paula

Villa Solgården sa...

Gillar verkligen din blogg och dina alster! Om du vill så finns det en award att hämta hos mig :)

Sanna

Lev Vackert sa...

Hej! Här kommer en viktig anteckning till dig ;)
För det gäller att vara ute i god tid- Och du kan ju göra så mycket fint!
Under december månad (ja alla adventshelgerlörd och söndag 10-18) kommer vi att i LEV VACKERT HUSET hålla JULMARKNAD, vi söker därför just nu hantverkare som har hantverk som passar stilen och känslan i vår butik i övrigt. Du som hantverkare kan boka in dig på en eller flera adventshelger (första advent finns bara ute platser lediga), mail en bild på något av ditt hantverk och skriv till oss på vitromantik@gmail.com om du är intresserad, VI LOVAR ATT DET KOMMER BLI SÅÅÅ MYSIGT OCH SÅ TOPPEN!!!! Och du vet väl att det finns ett vandrarhem bara ett par hundra meter ovanför oss och en stor camping hundra meter nedanför med jätte bra boende i fall du reser långt!
KRAM Ingela 0706410580 o Petra 0730288019

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhhhhhhh tokkär i allt, hittade hit via norrfrids eija, guuuuuuuuuuuu vad vackra saker du gör!!!
varmkram lotten

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Mariana, kul att du gillade det, jag ville att den fina spillkummen skulle komma med, minns inte om den omnändes i reportaget i somrsa och så var det fin att vispa i =) mari.

Stina sa...

Ja, den är ju verkligen vacker. Den är ju större än de vanliga och det gör mycket. Har den tänd nästan hela tiden.

Kram Stina

Anonym sa...

vän, tack, unik, mor, far, son, dotter, älskad, fin, mm mycket fin kruka!!!

TUSEN VASER sa...

Du gör så fina och läckra saker, kul med web-shop

Paula sa...

jag såg din vackra keramik i en tillfällig lien butik i leksand tidigare i sommar! verkligen fina saker!