måndag 25 maj 2009

Mycke lera blir det…

DSC_0025

En väldigt arbetsintensiv period på båda mina jobb är det just nu.

DSC_0024

Producerar en hel del inför……..

Norrgårdens flytt till Falun!

Alldeles bredvid gruvan uppe vid världsarvet. Fantastiska omgivningar och en jättestor butik och jag följer med som leverantör.

DSC_0023

På midsommardagen öppnas portarna till den alldeles nya butiken och då är alla välkomna. Så är du i Dalarna och firar din midsommar ta en sväng till Norrgården.

DSC_0007 

Dock är det mycket som ska göras före……så nu får det vara färdigbloggat för denna gång.

Hej hopp

Mariana

9 kommentarer:

Elisa Day sa...

Önskar jag bodde närmare så jag kunnat kika in. Tur att du visar bilder. Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ska jag komma ihåg, rätt som det är kanske man åker till Dalarna. Gillar din keramik skarpt.
Kram till dig
AnnaMaria

Anneli sa...

måste komma ihåg om vi ska åka åt det hållet...
kram
annelie

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Kan tyvärr inte på midsommardagen, men under semestern så ska jag ta å dra ihop ett gäng, så vi får se dina fina saker live!
Jag är ganska sugen på de svarta tallrikarna...japp! *ler*

Må så gott!
L

Lime sa...

Ser ju såå kul ut. Jag som är nybliven drejnings-fanatiker :-) Hörde att Norrgården ska flytta till Falun. Såå tråkigt för oss tycker jag, men det är tur att det är nära till F.

Ha dé!

Gudrun sa...

Hej!
Nu har jag hittat din blogg. Jättekul.
Mycké fina saker gör du.

Alvin sa...

Hej och hopp...den här gången vill jag skriva en liten kommentar om vad jag alldeles nyss såg på en annan blogg..."Hannas Form".
Vilken underbar bild på din fina ljuskrona som du gör. Jag gratulerar, nu är det fler som får se den, kul, kul!

Kram! Leni

Anna sa...

Hej!
Å vilka fina saker du gör!!!!

Har en (hemlig) dröm om att få prova att dreja.... får se om jag vågar ta tag i den och göra något av den... du har fått mig att tänka lite mer på det!

KRAM
Anna

Blogger sa...

There's SHOCKING news in the sports betting world.

It has been said that any bettor needs to see this,

Watch this now or stop placing bets on sports...

Sports Cash System - Sports Betting Robot