fredag 15 januari 2010

Hos Blå Snigel

Vi har fått en till ny medlem hos oss på konsthantverksbutiken Blå Snigel.
Carol Eriksson som är jätteduktig silversmed


Du kan se mer av hennes fina smycken på hennes hemsida http://www.silverbycarol.se/


Jag tycker väldigt mycket om mjuka och varma saker just nu………….undras varför? hihi

Mjuk härlig fåtölj med sköna kuddar och varma tofflor finns att köpa i butiken.


Eller dessa handledsvärmare med matchande pannband med gosigt ull…………..mmmmmmmmmm!


Hos Blå Snigel handlar du alltid direkt av konsthantverkarna själva och det är alltid en av oss som står i butiken.

Jag är också glad att fått med ett par av mina produkter i senaste Lantliv……jippie!

lantliv

Ha de så bra!

Mariana

7 kommentarer:

MiA sa...

Men vad cool med Lantliv! Elin "Med nål och tråd" är ju med på samma sida som månadens bloggare. Vilka kändis-bloggar-kompisar jag har ;)

Ha det gott!
MiA

Anna-karin sa...

Hej!
Grattis till lantliv! Jag har 50kg creaton 240 vit lera som bara ligger... vill du förbarma dig över den stackars leran:)
Ha det bra.
//Anna-karin

n o r d i n g å r d e n sa...

Men så är dina alster ursnygga med, har har just beställt ett sånt halsband med en dalabrunte på! Mari.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser ut som ni har en riktigt fin butik, kul när det finns olika saker. Och visst var det ett fint M! Agneta ligger i startgroparna med blogg-butiken. Jag kommer och tala om så fort hon öppnar.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Elisa Day sa...

Var roligt att dina saker är med i tidningen! Grattis! Vill besöka eran butik. Har faktiskt funderat på att använda mina foton i smyckena. Men jag tror inte det blir bra när dom är så små. Men jag kan ju prova mig fram med olika bilder. Kram

Mamma Linda sa...

Oj, vad länge sen jag var in och tittade hos dig. Vilka vackra saker du gör, jag blir alldeles mållös.
Ha det bäst
Kram Linda

Mari Berg keramik, sa...

Kul kul kul med tidningen!
:-)
Kram Mari