onsdag 24 februari 2010

Susanne i senaste Lantliv

I nya tidningen Lantliv är det hemma reportage hos Susanne på Norrgården.

Kolla in hennes stora härliga kök! Jag gillar speciellt "huset inne" med tak och allt!
Köket tycker jag är husets hjärta och ska vara det största rummet.
Duktiga Magdalena Björnsdotter har tagit bilderna. Det är även hon som fotat alla konsthantverkarna som finns på Norrgården och då även bilden på mig här till höger.Och inte gjorde det nåt att det var uppdukat med tallrikar och ljuskrona från mig!!
Jippie!!
Ha de bra
Mariana


10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Mariana. Jag har inte köpt nya Lantliv än, men det här ser jättefint ut. Ditt porslin passade perfekt i det vackra köket. Såg även superläckra spillkummar du gjort till Stina.
Ha det gott
Kram
AnnaMaria

Marie Louise sa...

Härligt kök med fin färgkombination! Du gör så fin keramik, skulle jag kunna få köpa in lite till min lilla gårdsbutik?
Skulle du kunna skicka en prislista isåfall. Min mailadress är forslind.marie@telia.com
Kram Marie..

Carinas smedja... sa...

Hej, Vad fint detta var! Jag måste bara köpa tidningen och titta.
Du är så duktig! Ceep up the good thing!
Kram Carina

Stina sa...

Ha det nu så trevligt min goa gumma. Vi sticker en lite mini vi med, på fredag. Inte ofta det händer kan jag säga. Kram Stina

Anonym sa...

Visst var huset vackert? :-) Såg också det.. Kanon!

Krams

Anna-karin sa...

Hej! Lite efter men här håller vårat hus på att saaaakta bli inrett svart/vitt. Suss har det toppen hemma hos sig, avis!
Vi hörs någon dag! //A-k

Alvin sa...

Kul, kul! En kul överraskning när jag öppnade senaste Lantliv, igår först.
Grattis och Lycka till med responsen från tidningsreportaget.
Hej och kram! //Leni

Elisa Day sa...

Ditt porslin är så vackert! Älskade talkriken i förra inlägget, precis min smak! Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja jag såg det otroligt vackra hemmet i sista Lantliv, så häftigt kök! Och vackra bilder av Magdalena!½

Tack, då vet jag, för det var riktigt snyggt med texten och unikt! Mari.

Anneli sa...

så superhärligt och med din servis oxå, kan inte bli bättre....
kramar