tisdag 2 mars 2010

Barcelona…..I LIKE!

kom hem igen tidigt imorse efter en liten tripp med familjen till Barcelona, Spanien.

 Sv100113

Vackra gamla gränder var det överallt runt vårat hotell

Sv100104

Här har vårgrönskan startat och man kunde sitta och dricka lite vin i solen…

Sv100114

Här står jag i en gränd (lite lagom svår att känna igen så här på nätet)

Och så till det stora målet med resan. Här ses Barcelonas hemmalag värma upp i gula tröjor mot Malagas ljusblå

SV100050

Asså jag är ingen sportfantast och jag har aldrig ens sett en riktig 11-mannamatch i fotboll men det här var JÄTTEKUL!

Vilket tryck i en i stort sett fullsatt arena som tar 100.000 människor!

Zlatan, Messi och Poyol in action spelade och “Barca” vann såklart och hela stadion kokade. VILKEN GREJ!!

Jag vet dålig kvalité på filmen….men den ger en liten känsla

Jag kan verkligen rekommendera att åka hit några dagar…..jag gör det gäääärna igen

Ha de gott

mariana

6 kommentarer:

MiA sa...

Desigual - I LIKE!
Tack för tipset! Vilka supercoola kläder :)

Anonym sa...

Hej min vän!

Visst var Barcelona helt underbart, det var ju det jag sa!

Kram på dig!
Vi ses
Susanne
Norrgården

Elisa Day sa...

Härligt! Visst är Barcelona en underbar stad. Gillade bilderna på gränderna. Kram

Saras Inredning sa...

Wow! Vilken häftig resa du varit på!!

Jag ska oxå till Barcelona - i september ingen fotboll dock =)

kramkram/Sara

TUSEN VASER sa...

Åh, vad roligt med fotboll... Har förstått att Barca ska var nåt speciellt nuförtiden. Jag var där 1979 men minns inte så mycket av det.

Kullan Pullan sa...

Vilka härliga gränder att irra runt i fast fotbollen hade jag nog "trollat " bort.
Älskar ditt porslin!!!
Kram Paula