lördag 6 mars 2010

Mari Berg blommar…

På Blå Snigel i Falun har Mari just nu blomstertema.

blomstertema 2010 (146) mindre 

Man glömmer liksom att snön ligger djup utanför..

blomstertema 2010 (173) mindre 

Vi har lite olika fokus då och då på Blå Snigel för att butiken ska förändras och nu var det Mari som valde.

Vem kommer ihåg vad man stoppat ner för frön i jorden efter att påsen blåst bort?

blomstertema 2010 (159) mindre

Hon gör helt underbara krukor och denna svarta på tassar är min favvis! Den skulle göra sig fint hemma hos mig.

blomstertema 2010 (165) mindre

Till Blå Snigels hemsida kommer du här

Till Mari Bergs blogg kommer du här

Vill du ha Snigelns nyhetsbrev så mejla till info@blasnigel.se så får du veta när nåt är på gång…

Ha en bra helg!

Mariana

4 kommentarer:

TUSEN VASER sa...

oj vad mycket vackert det finns krukor, blommor.....vi ser ljuset i tunneln!

Mari Berg keramik, sa...

Kul att du bloggar om mina grejor :-) Tackar tackar :-)
Mari

Krukmakeri hemjord sa...

Hej har en provugn och ett digitalt instrument till salu i min blogg!

ha de
annbritt

n o r d i n g å r d e n sa...

Vad du är snäll Mariana som gör sån fin reklam för kollegor...

Jag klurar på dina spillkum, återkommer... Mari.