fredag 9 april 2010

Bröllop och sånt…

Vår och sommar är väl perfekta för bröllop.

Smeden Carina Nolåkers har gjort unika och väldigt vackra kronor och tiaror.

 b2 b3

Jag tycker att de är störtläckra!

Dessa finns på Blå Snigel i Falun där vi även börjat med nyhetsbrev som kommer ca 1ggr /månad med vad som händer i vår lilla konsthantverksbutik. Vill du ha ett sånt så skicka ett mejl till info@blasnigel.se så får du det framöver.

b1

Även jag har precis idag levererat en beställning inför ett bröllop…

Många ljuskronor till en dukning

b5

Ha de gott och krama lite extra på varann….hihi

Mariana

4 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ja visst, kan du förstå att det skulle till sopen! Ibland är det tur att man "skvallrat" till mor, och att hon är med och ser till att katastrofer inte händer :-)

Lyssnade på krackelerandet; härligt ljud! När det ska hända *ler*

Må så gott!
Kram Lina¨

Oh, glömde; trevlig helg!

timelesshome annika sa...

Oj vad glad jag blev då du lämnat kommentar.
Jag älskar dina kronor.Kul att du får leverera till et bröllop
Var på trädgårdsmässan i går.
Bröllop i varenda vrå.
Lite vackert och mycket krams.
Men själa vård.
Tog bilen till Zetas trädgård botaniserade ett tag kände mig nöjd.
Kom hem med en jättestor vatten kanna med speciellt formspråk.
Blev stoppad tre gånger på väg ut av några som vart lika föfjusta som mig. Den stod med två andra långt upp på en hylla och väntade på mig...mina ögon plöjer över allt.
kram annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Annorlunda, lite magiska och jättefina. Skulle vilja se en brud bära en sån. Och dina ljuslyktor är så fina, kommer och bli en fin dukning.
Hoppas du får upp gardinerna och ha en fin helg.
Stor kram
AnnaMaria

Anneli sa...

den översta kronan är superläcker och de andra med, jättefina
kram
annelie