lördag 17 maj 2008

God jul eller....?!

Ja idag så snöar det fast det är i maj! Så himla tråkigt!!!Inställd fotbollsmatch för pojken imorgon eftersom det var 2 dm snö på planen i Tällberg. Jag passade på att göra lite keramik men det blev inte så himla mycke eftersom gubben är bortrest så det blir lite annat pyssel som ska göras (tex umgås med barnen...hehe)

Så här fin ser min trädgård ut och snön fortsätter att falla så snart försvinner den nog helt


Så det fick bli en lite trevlig brasa!! Man lär väl passa på för snart kommer nog sommaren iallafall!

Ja med hopp om lite bättre väder till nästa gång!!

/Mariana

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken mysig kamin! Ja, fy fasen, nu blev ju vinter, chokartat, snön yr ännu med stora flingor utanför fönstret... vilka jättefina kronor du gjort i vitt & svart, skitläckra! Mari.

Vävra keramik sa...

hej, vad kul att hitta till din blogg. Ska vi byta länkar. Jag länkar dig o du mig?

Doften av vanilj sa...

ja vart i hela friden kom den där snön ifrån? Helt i onödan enligt mig iallafall. Här låg den gudskelov inte kvar, men kallt var det! Men som sagt man fick elda lite i kaminen och tända massor med ljus och krypa under filten. ha en bra vecka/kram