söndag 31 augusti 2008

Signerat-designmarknaden på nätet

Ja visst kan bloggar löna sig


Jag fick en fråga i somras om jag ville komma med i Signerat efter att de hittat till min lilla blogg.

Jättespännande tycker jag och en jättebra idé med en nätbutik. Sommaren var dock fullbokad med en det ena och en det andra som det brukar vara för de flesta men äntligen har jag tagit tag i saken och lagt upp lite saker som kan beställas.


När jag själv var in och titta på denna sida så hittade jag många saker som jag själv ville ha såååå jag "råkade" beställa denna brödpåse och ljuslyktorna från en tjej som kallar sig B1.

Tycker att de är så fina!


Det var väldigt lätt att beställa och allt gick precis som det skulle (ville ju testa lite om man själv ska hoppa med)


Nu ska jag bara få upp lite mera produkter, snart kommer halsband med dalahästar. Ska bara........
Just nu önskar jag mig de balla skärbrädorna med kurbits..... I LIKE!
Gå gärna in och kolla
kram mariana

5 kommentarer:

Stina sa...

Det var det värsta vad mycket fint det var här.
Blå Snigel måste jag ju åka in till.
Är ju så sällan i Falun, trots att jag bor lite utanför bara.

Jo byn med de små affärerna...det är Sågmyra.:-)
Kram och tack för att du hittade in till mig.:-)

Lime sa...

Jamen grattis! Jag är inte så förvånad att du blir så populär :-)

Såg dina fina Kallor i Bäsna Trädgård när jag var där senast. Roligt!

Keep up the good work!
Kram

Ann-Charlotte sa...

Härligt härligt!
Blå Snigeln måste jag bara åka till och det där fiket som du rekommenderade ska jag och min bästa vän Malin prova på våran mamma ledig fika (snabb förklaring) Vi har en fika sista lördagen eller söndagen varje månad när vi lämnar barnen hemma med sina pappor. Vi åker ut sen ut och fikar (pratar inge barn och familj)och gå på någon sorts "lukta gott affär" typ Småglädjen i Insjön.
Jag rekommenderar detta till alla mammor det är guld värt ;0)

Kramisar från ytterligare en Dalkulla.
Ann-Charlotte

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, så fina bröd & ljuspåsar! Och vilken bra idé, dina saker blir väl perfekt att sälja där med, ja bloggarna är tidens reklammelodi: ) Vilken tilltalande vacker höstdekoration ni gjort i snigelfönstret, en sån fin stol, den passade så bra med allt det andra! Nu ska jag kika in i webbutiken och även mer i din fina blogg! Många hösthälsn fr Mari.

Vävra keramik sa...

Kul med signerat.se, det var en trevlig sida tycker jag.

Helen