söndag 7 september 2008

Den ljusa sidan....

som jag lovade att visa av Norrgården.
Här kommer lite bilderEftersom affären ligger här i dalarna finns det mycket med dalahästar på, bland annat dessa tavlor.

Jag glömde att titta vad det var i dessa söta små knyten, kanske är det lavendelpåsar?! Ja söta är de iallafall.

I det bakre rummet finns det uppdukade bord. En del med min keramik vilket är jättekul.

Varför ser det inte ut sådär hemma hos mig när jag dukar??

Norrgården har öppet torsdag, fredag och lördag varje vecka.

Ja nu börjar snart arbetsveckan igen, jag fattar inte vad helgerna går snabbt!

ha de så bra

Mariana

3 kommentarer:

Anna-karin sa...

Hej.
Jäklarns va fint det där med din dukning på Norrgården blev!
Kul att se allt i sin helhet.
//Anna-karin

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken underbar butik Norrgården är!! Tack för att vi fick titta in och dina alster gör sig mycket bra där! Supersnygg dukning och många vackra möbler! Måste nog ta en butiksturné snart.... Mari.

Stina sa...

Så fint allting.
Kramis Stina:-)