söndag 21 september 2008

Så vad fick mamma i present?

Nämen nu har jag slarvat med bloggeriet. Long time no see...


Tja hundra ursäkter har man ju säkert eller kan väl åtminstone hitta på! :)



Min mamma fyllde ju jämt och jag hade bland annat med mig en specialgjort frukt/kak-fat i present.
Jag har gjort tallrikarna och min vän smeden Carina Nolåkers har smitt mittpinnen och toppen. Den blev jättefin tyckte mamma iallafall. Jag hade fyllt den med allehanda läckerheter men den blev slaktad innan jag hann ta några kort så det fick bli kort när den var alldeles tom.

Hade även med mig en underbar bukett som Helena från Bäsna trädgård bundit, maffig och nästan 1 meter hög. Tyvärr fick jag ingen bild som blev bra med hela buketten så jag visar ett par närbilder.


Fick ett jättefint MMS till min telefon men nu har jag i två dagar försökt att få ur det i telefon och in i datorn MEN DET GÅR INTE!!!! Jag knappar och grejar men det vill sig ju inte!!

Snart kanske jag måste ge upp eller ännu värre:

FRÅGA MINA BARN OM HJÄLP.

Vad pinsamt ,dom är inte ens tonåringar än och mycket bättre på mobilen än jag.



Tack och hej för denna gång och kom ihåg att på lördag är det Mickelsmäss marknad i Falun!!

3 kommentarer:

Anna-karin sa...

GULP!! Jäklarns vad snyggt kakfat!! Får lite ågren över att mina ideer ligger i vitmossan och väntar på att bli upptäckta av mig:) Vi ses på Lördag //Anna-karin

Stina sa...

Åhh...vilket fint tårtfat. Måste snart ta mig in till butiken. Hoppas att det blir fart på mig snart bara. Kramis gumman

Anna-karin sa...

Guuu vikken roli` Jaa det är klart man har undrat vad det var för finne... hahahahahaaaa bra att du berättade. Ses snart//Anna-karin