fredag 19 december 2008

Nu är jag en riktig bloggare!

Jag har blivit av med bloggoskulden och fått min första utmärkelse!!
Tack Montebello möbler för denna!!!
Här kommer 'motiveringen' som följer med denna utmärkelse:
"Den här bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggare är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner.De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden genom dessa utmärkelser är knutna, kommer ännu mer vänskap att ha fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!Ge denna utmärkelse till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare.Kopiera in texten och bilden på deras utmärkelse".
...
och vilka ska jag skicka den vidare till....
ja jag vet att jag borde skicka den till 8st men eftersom jag gör som jag vill här i mitt hörn av internet så skickar jag den till dessa fyra:
...
Igår kväll var jag på Åkerblads i Tällberg och åt julmiddag så att magen blev go och trind
därför visar jag idag en bild av vår fina grind.....äh! måste jobba lite på julrimmen jag menar ju min dörr.

Jag beställde kransar av min granne Helena Eriksson som även är trädgårdsmästare och florist på Bäsna trädgård.Jag gav henne fria händer att göra två stycken som skulle passa hos mig och behöver jag skriva att jag blev JÄTTENÖJD!

Ha en trevlig helg!!

Mariana

7 kommentarer:

Smultronstället sa...

Men herregud :-) Tack gulliga du, jag blir ju jätteglad naturligtvis, men så är jag ju lite knäpp och tycker det är lite pinsamt att JAG får en utmärkelse..

Ojojoj gudars vikka fina kransar, helt underbara på era fina dörrar.

Hoppas ni får en skön helg innan helgernas helg rullar in..

kram M

H A N N A S - F O R M sa...

Hej och tusen tack för din hälsning!

Å, så otroligt vackra saker du gör...ska besöka din hemsida med bums!

Ha en härlig och GOD JUL!
kram
Hanna

Anna-karin sa...

Jippii tack så mycket gullet:)
Kolla in PRALIN idag DANIEL är med lyllos.... Ha en god jul på er allihopa. Kram //Anna-karin

Doften av vanilj sa...

Men oj! Tack så mycket! Till mig!? Det var alldeles för rart av dig! Så glad jag blir!

Men så fint du hade på din ytterdörr. Supermaffiga kransar!

Hoppas du kan få lite lugn och ro så här strax innan jul. Själv har jag väl varit och bufflats på kupolen i Borlänge idag. Puh! Men vi hade klart för oss vad som skulle handlas, snabbt in och lika snabbt ut. Inget slö-tittande här inte, nej det spar jag till mellandagsrean.Ha det så gott/Kram Fredrika

Mamma Linda sa...

Grttis till din fina utmärkelse :)
Fy vad avundsjuk jag bir på dig som har så fina pardörrar, kransarna passar utmärkt. Våran granne har jobbat på bäsna trädgård.
Önskar er en trevlig 4:e advent
Kram Linda

Smultronstället sa...

Kikar in för att önska er en riktigt skön jul

Kram M

LillaFlisan sa...

En riktigt god jul önskar jag dig!

Julkram

Flisan