fredag 3 april 2009

Norrgården i Tove

Härliga Marie från Norrgården är med i tidningen Tove. I den visas hennes jättefina uterum.

DSC_00010001_1

Ska nog ta med gubben dit på “inspirationsresa”. Om han får sitta där och dricka en whiskey kanske han inser att vi också borde bygga ett uterum……Hmmmm borde funka!

DSC_00240001

Bjuder på lite vackra bilder från Norrgårdens fina butik.

DSC_00160001

DSC_00180001

Solen har värmt hela dagen och nu försvinner snön snabbt, snart kommer värmen!!

TJOHOOO!

Ha en trevlig helg!

Mariana

10 kommentarer:

H A N N A S - F O R M sa...

Tack söta du!!! ÅÅÅ, så fint det var i Norrgården...och din keramik...den är alldeles underbar!!

KRAM
och trevlig helg!
Hanna

Mamma Linda sa...

Hahaha, tänk att min sambo är likadan. Om man mutar med lite whiskey så kan man få igenom det mesta som alltid annars blivit ratat *hihi*
Önskar dig också en skön helg, hoppas ni får njuta av det vackra vädret.

Rummet för välbefinnande sa...

*ler* ja, det där med whiskeyn är nog inte så dumt.....
Kan tro att han förstår uterummets fördelar då "fniss"
Ja, tänk att jag äntligen öppnat min nya butik..... Och, jag är så otroligt glad och tacksam för det har varit så positiv respons.
Ska försöka lägga ut lite bilder under helgen.
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina saker du gör, förstår att vita fatet på översta välkommen-bilden är gjort av dig. Det var superfint liksom ljuslyktorna. Tittade in i webb-butiken, och där ska jag kolla mer nu.
Ha en fin helg
Kram till dig
AnnaMaria

Lallis - liv och leverne sa...

Vilka fina bilder:)
Kram Lallis

Lime sa...

Visst är det wonderful med solen som fräter bort snön.... Idag har det försvunnit massor hemma hos mig :-)

Måste nog köpa Tove, tror jag.

Ha dé!

Smultronstället sa...

Jaa vikken bra ide´å anmäla fotbollslaget :-) å så får de picknick efteråt, kul!

Ha det gott!
Kram M

Stina sa...

Där var jag för ett tag sedan och såg allt fint som du gör, som jag vill ha.;-) Kramis

LillaFlisan sa...

Härliga bilder!!!!

Ja, tänk nu har den kommit....VÅÅÅÅREN!!!!!

Hurra!

Kram

Flisan

Anneli sa...

Vilka jättefina bilder...
Kramar
Annelie