söndag 26 april 2009

Känns som sommar!

Underbara varma sol! Plötsligt är alla grillar igång i byn och fotbollarna viner på gården.

Helgen har varit jätteskön även om vi satt och kollade på inomhuscup i fotboll halva lördagen när solen strålade utanför. Men klart man hejar när lillbruttan ska lira!! Hihi!

DSC_00250001 DSC_00270001_2

Hinken finns att köpa på Norrgården i Borlänge, Blå Snigel i Falun eller på Signerat på nätet.

Kul att många är med i tävlingen. Den fortsätter ett tag till så skriv en kommentar i det inlägget så är du med!

Lycka till och på med solbrillorna!

Mariana

14 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Din vita hink är jättefin med blommor i. Och det har varit en härlig helg, grilloset låg som en dimma över oss! Men jag tycker det luktar gott.
Kram till dig
AnnaMaria

Elisa Day sa...

Vilka vackra bilder! Är det du som gjort hinken? Den är superfin. Vi har snö ännu... Hoppas sommarvärmen kommer hit snart också. kram

Lavendel & Romantik sa...

Hej på dig!!! Säg den som inte vill vinna det som du gjort!!!Det är ju så snyggt....Hinken var ju också bara så fin..Ha det gott och passa er för smällarna på sista april..KRAM/Majsan...

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Är det du som har gjort hinken? Jättesnygg!

I övrigt håller jag alla tummar jag kan för att vinna...:-)

Må så gott
L

Anna-Karin sa...

Hej! Jättefin hink och så snyggt med blå blommor i den...
Jag är också med och tävlar om den söta lyktan och håller tummarna så klart. Vi är ju många som vill vinna den nu!
Kram från Anna-Karin

petra.m sa...

Hejsan! Vilken superfin hink!! Ja äntligen har jag kommit igång igen och det är så himla skönt!! Längtar efter sommarlov från jobbet nu så jag bara kan ha öppet i verkstan o butiken:) Hur skickar du förresten din keramik? Är det via bussgods? Det käänns så krångligt tycker jag men är ändå sugen på att försöka. Mvh Petra

me and alice sa...

Hej tjejen!
Ja visst har det varit härligt!
Här hade vi också innecup fast i innebandy...
Hinken är jättefin! Jisses har du gjort den också!? Ursnygg!!
Kram och trevlig valborg!
/Susanne

Alvin sa...

Ja, det är så himla skönt att kunna sitta och skapa igen vid skivan, utan att bli alldeles handikappad nästa dag.
Din hink...verkligen härlig, vilken kul ide´!
Jodå, det kommer lite keramikbilder snart, jag har några på lut redan, men tiden har inte riktigt infunnit sej ännu för att jag ska få in dom, men dom kommer, var så säker.
Trevlig valborg detsamma till dej!

Hälsningar /Leni

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Glömde be dig om hjälp; hur bär du dig åt för att få två bilder, jämte varann, i blogginlägget?

Vore mycket tacksam för svar...tack! :-)

Trevlig Valborg!
Kram L

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Dom monogramen du troligen menar har jag köpt av Agneta Persson från Karlstad. Hon kommer öppna webb-butik snart. Då visar jag från henne igen.
Kram till dig
AnnaMaria

LillaFlisan sa...

Hejsan hoppsan i värmen!!

ja min plåtväska ja....... Du är ju inte den första som undrade vad det egentligen var för något så nu har jag berättat hemlisen på bloggen i mitt senaste inlägg, fniss!

Stor kram och trevlig Valborg!

Flisan

kardemumma sa...

Vad kul att så många tävlar!
Fast då minskar ju min chans ;)
Hinken var superduper fin!
Ha en underbar helg!
Kramar C

Lime sa...

Den är sååå snygg! Jag är ganska övertygad om att du inom den närmaste tiden kommer att se en på min blogg. I min ägo :-)

Ha en wonderful helg!

Millas hem sa...

En sån fin sida jag hittade här!
Och dina alster är underbara!

Måste vara en härlig känsla att få arbeta med keramik?!

Kram Camilla