måndag 3 januari 2011

En kram till solen!



Nu ska jag och min familj åka lite närmare solen
så att vi kan få njuta lite av den goa värmen som
den kan ge så nu får bloggen vila ett par veckor.
Dock har jag ett nytt projekt som står
och torkar i min verkstad under tiden...


Man vet aldrig med projekt....de kanske åker raka vägen ner i lerhinken igen ( fast denna bild ser nästan ut som om den är tagen just där)
:)
Ber en bön om att mina katter ska uppföra sig duktigt mot våra
katt- och husvakter som flyttar in här under tiden.
Jag har INGEN bild där båda katterna är med på
bilden samtidigt....det bådar ju inte gott!
Ha de gott
Mariana

5 kommentarer:

Unknown sa...

Ville bara titta in och säga att jag älskar din keramik!! KRAM Petra

Oskar Göransson sa...

Hej hej!

Vad kul med en keramikblogg. Jag gillar dina tallrikar jättemycket!

Hit återvänder jag!

Oskar Göransson sa...

Hej hej!

Vad kul med en keramikblogg. Jag gillar dina tallrikar jättemycket!

Hit återvänder jag!

TUSEN VASER sa...

Ha det så jätteskönt i solen. Den längtar vi nog alla till just nu:)

Hem och Lycka sa...

Låter underbart med några dagar i solen! Spännande med nytt projekt!

kram