onsdag 15 oktober 2008

Ett hjärta av sten

Näääh bara av lera hihi
Yippie jag ska vara med på julmarknaden vid gruvan i Falun den andra advent så nu är det redan full fart på tillverkningen i min verkstad. Jag är lite galen i vitt och änglavingar så det blir nog mycket av den varan .

Jag har börjat att göra lite dekorationer i vit stengods med vit glasyr.
De finns som stjärnor, hjärtan och snart kommer (naturligtvis) även änglar.
Alla med vitt sidanband att hänga i.

Dessa finns redan nu att köpa på webbutiken Signerat, 3-pack för 98kr, men kommer att komma inom kort även till Blå Snigel i Falun och kanske även till Norrgården i Borlänge.

Ha de gott

Mariana

7 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Oj så vackra! precis min stil men tyvärr gillar även katterna sånt som hänger och dinglar, framför allt om det är vackert, skört och kan gå sönder :-)


Trevlig helg!!!


Flisan

marianaskeramik sa...

ja de är inte så sköra eftersom de är i stengods så oftast tål de ett litet fall men visst ibland säger det kras
trevlig helg!
mariana

n o r d i n g å r d e n sa...

Så vackra så vackra, du skapar fantastiska alster! Och så kul att du kommer att vara på julmarknaden, kanske jag tittar förbi! Jo, visst låter det knäppt med Romarin men jag tror det är franska ordet för rosmarin..Mari.

Nikolina sa...

Hej snygging!
Jag visste att du var/är konstnärligt lagd men satan i gatan vad snyggt och vad duktig du är!! Jag har fallit hejdlöst för dina ljuskronor. Får ta en tur till dig och inhandla lite. Puss o Kram ;-)

Ann-Charlotte sa...

Så himla kul att det går så bra för dig!!!!!! Men det är ju väntat dina grejor är ju så vackra ;)
Ha en mysig Måndag!
Kramsiar
Ann-Charlotte

Vävra keramik sa...

Du har verkligen kommit igång med bloggandet du. Jag inspireras! Snygga bilder med.

Widénskan sa...

Tack för hjälpen att hitta till "signerat" Hade inte en aning om att det fanns en sån webbutik..
.-)
Ser fram emot dina änglavingar om du gör sånna, här är en som älskar både änglar o vitt :-)
Hälsningar
/Christine