lördag 11 oktober 2008

Kvällmys i Borlänge centrum

Jag skrev förut att det var öppet hus i flera butiker i Borlänge centrum den 30:e september. Detta var till viss det för att visa vad centrum har att erbjuda eftersom det är stor konkurrens mot det stora köpcentrumet Kupolen här i stan.


Ja iallafall Wasabryggeriet serverade vin och paj och hade lite modevisningar och sedan minglade folk omkring i de olika öppna butikerna. Jag stod nere på Norrgården denna kväll och det var jättemysigt med tända ljus och alla var på gott humör.

Lite skumpa till kunderna.....

Och lite god choklad inte för att jag smakade för de var ju till kunderna.......eh okej kanske nån dåMys överallt med tända ljus Ha en trevlig helg nu ska jag fara iväg på fotbollscup för småbrudar hela helgen. Vi får se hur det går men garanterat blir det minus på sovkontot.

Ha de så bra

Mariana

3 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Tänk att rost är så vackert......

Vilken härlig dag ni verkar ha haft!

Flisan

me and alice sa...

Hej Mariana!
Visst var det en trevlig kväll! Kul att träffa dig också... Visste inte att du hade en blogg!!
Tänkte hälsa på tjejerna på Norrgården nu någon dag. Visst är det öppet på Fredag!!
kram Susanne

petra.m sa...

Hej!
Vad mysigt ni verkar ha det!!! det serså himla fint ut hela tiden och jag hoppas verkligen det går bra för er fina affär!! Önskar jag hade ett par till så man kunde puscha varandra lite när man segar ner sig i svackorna:)
Och, ja, jag har snöat in på dekaler, det är ju så roligt:)
Ha det bra! /Petra