lördag 5 september 2009

Cosas

Jag har skickat ett par av mina produkter till Cosas. Det är naturligtvis jättekul med en till återförsäljare.

De valde att satsa på dalahästhalsbanden.

DSC_00010001DSC_00020001 Och krokarna som ser ut som en krona.

DSC_01130001

Vi får hoppas att dessa säljer bra!

Tingeling nu är det lördag!!

Ha en jätteskön helg, nu ska jag åka och handla sen blir det nog ett glas vin för att fira att jag och min vän Mari har byggt färdigt saltugnen idag!!

Ha de gott

Mariana

6 kommentarer:

Elisa Day sa...

Vad härligt! Grattis! cosas är en av mina favoritbutiker

MiA sa...

De kommer bergis sälja jättebra. Kanonfina är de!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, både till ny försäljare och att ugnen är klar. Ha en bra söndag.
Kramar
AnnaMaria

Anna-karin sa...

Grattis bruttan;))

n o r d i n g å r d e n sa...

Dalahästhalsbanden är skitläckra!! Passar perfekt hos Cosas!! Mari.

Stina sa...

Hej du gumman!

Ja, hon är sjuk. Åtminstone avundsjuk.

Jag var hos Norrgården och handlade en av dina plattor med..."du ska inte tro det blir sommar"...

Den visan har jag haft på mobilen hur länge som helst.:-) Kram