tisdag 17 juni 2008

Det blommar i min trädgård........typ!



Tja lite fusk är det såklart eftersom dessa är gjorda i keramik och metall......men för oss som inte har så jättgröna fingrar så är detta ett bra alternativ, hihi


Kan väl tala om att rosorna som jag fotograferade i ett inlägg i maj inte riktigt ser likadana ut längre....hmmm

Jag har varit och levererat dessa "blommor" till Norrgården idag så de finns att köpa där och så finns nu även ljuskronorna i vitt och lite annat smått och gott.

"Råkade" köpa mig en änglahäst själv som är så fina men det ska bli en midsommarpresent tillsammas med två trädgårdsblommor som ovan. Änglahästarna kan man se på tillverkaren blogg "Jordgubbar med mjölk" se mina länkar.

Norrgården är en sån himla härlig butik och man blir full av "vill ha" därinne. Butiken ligger i centrala Borlänge i gamla Kajan precis bredvid polishuset.


Ha det så gott!

5 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hej Mariana, och välkommen till bloggvärlden! Vilken fin sida du har startat! Jag är ju relativt ny själv, men jag tycker det är såå kul!

Vad duktig du är på att dreja (visst heter det så)..kanonfin keramik!

Tack för din kommentar hos mig, må så gott!

Kram Linda

Lime sa...

Meeeeen så himla fina. Nu måste det nästan bli en sväng till Norrgården imorrn :-)

Det där med midsommarpresent till sig själv här heeelt i min stil. Så det får nog bli så

Smultronstället sa...

Heej GUUUD så fina blommor du gjort, måste nog ta mig en tur till Norrgården...

Ha en trevlig midsommar
Kram M

Lime sa...

Hej igen! Ville bara önska dig en rikgit trevlig midsommar.

...och tala om att jag nu är lycklig ägare till två fina keramikkallor. Ååååå va fina dom är!

Gårdsromantik sa...

Så fina blommor!

Ha en riktigt härlig midsommar med mycket solsken och värme!

Kram Maud