onsdag 25 juni 2008

Shabby-red kannor


Plockade ur ett par nya shabbyred-kannor ur ugnen som jag blev jättenöjd med.


Jag hade fått felmeddelande på ungsautomatiken så jag var jätteorolig när jag öppnade dörren men allt hade bränt bra....puh!!

Ugnen var full med grejer som jag lovat att leverera så det var inte riktigt läge för felbränningar nu.


Norrgården hade nästan sålt slut på de ljuslyktor som jag var in med förra veckan så jag lovade att komma in med nya, det är så himla roligt och jag blir alldeles bubblande glad i magen. Det är ju så kul när folk gillar det man skapat med sina händer.


OBS Norrgården har nu sommartider med öppet torsdag-lördag!!
Hoppas att värmen kommer snart för på måndag är det äntligen SEMESTER!!!
Kram till er alla!

3 kommentarer:

Hagbacken sa...

Tack för det Mariana! Vilken fin kanna du gjort!

Måste ner på Norrgården och titta i mon...har aldrig varit där faktiskt!

Kram Linda

Philura sa...

Så fin kannan är. Vilken tur att bränningen gick bra! Liljorna är superläckra!

Hellen sa...

Så roligt att hitta hit. Ska gå in på Norrgården imorgon och kika mer.
Kannan var fin..just min smak.

Kram Helen